لوگو اسنپ‌‌ شاپ
ثبت سفارش

ثبت سفارش

ثبت سفارش

  • ثبت سفارش در اسنپ شاپ فقط از طریق اپلیکیشن و به‌صورت آنلاین صورت می‌گیرد و امکان ثبت سفارش از طریق تلفنی امکان‌پذیر نیست.
  • پس از ورود به اپلیکیشن اسنپ شاپ و ورود به حساب کاربری خود، از طریق جست‌وجوی نام کالا یا برند آن یا با مرور دسته‌بندی‌های پیش‌فرض (دیجیتال، آرایشی و بهداشتی و …) می‌توانید کالای مد نظر خود را پیدا کنید.
  • بعد از یافتن کالای مد نظر، مطالعه مشخصات، انتخاب سایز و رنگ، انتخاب تعداد و اطمینان از خرید، با انتخاب گزینه «افزودن به سبد خرید» کالای انتخابی به سبد خرید شما اضافه می‌گردد.
  • برای افزودن کالاهای جدید به سبد خرید، مرحله قبل را تکرار کنید.
  • پس از تکمیل افزودن کالاهای موردنیاز به سبد خرید، روی آیکون سبد خرید (بالا سمت چپ) کلیک کنید.
  • لیست کالاهای موجود را در سبد خریدتان مرور کنید.
  • پس از اطمینان از نهایی بودن کالاها، وارد صفحه‌ای برای تعیین زمان و نحوه ارسال می‌شوید.
  • در صفحه جدید، آدرس دریافت سفارش خود را مشاهده می‌کنید. همچنین امکان تغییر آدرس و ساخت آدرس جدید را خواهید داشت. در نظر داشته باشید که با تغییر آدرس، ممکن است هزینه ارسال و روش‌های ارسالی که در اختیار شما قرار می‌گیرد تغییر کند.
  • زیر آدرس، نوع ارسال مد نظرتان را انتخاب کنید.
    • در صورت انتخاب نوع ارسال اکسپرس:  در این حالت می‌توانید حداکثر تا چهار ساعت پس از ثبت سفارش، سفارش خود را دریافت کنید
    • در صورت انتخاب نوع ارسال سریع:  در این حالت زمان ارسال کالاهای شما در بازه‌های زمانی مجاز از چهار ساعت تا انتهای روز بعد خواهد بود.
    • در صورت انتخاب نوع ارسال عادی:  همه کالاهای خریداری‌شده به‌صورت یکجا توسط اسنپ‌شاپ و در زمان انتخابی شما ارسال می‌شود. با انتخاب این گزینه می‌توانید روز و بازه زمانی مورد نظرتان را انتخاب کنید. در این حالت احتمالا هزینه ارسال کمتری در مقایسه با ارسال اکسپرس یا ارسال سریع پرداخت می‌کنید.
  • پس از انتخاب نوع ارسال مورد نظر، روی گزینه «ادامه فرآیند خرید» کلیک کنید.
  • در صفحه بعد، در صورت داشتن کد تخفیف، گزینه «وارد کردن» را انتخاب و کد تخفیف خود را وارد کنید. پس از وارد کردن کد تخفیف دکمه «بررسی کد» را انتخاب کنید. در صورت معتبر بودن کد، کد تخفیف شما اعمال شده و روی قیمت تاثیر خواهد گذاشت.
  • پس از این مرحله، گزینه «پرداخت» را انتخاب و با واردکردن اطلاعات کارت بانکی خود، فرآیند خرید را تکمیل کنید

این موضوع کاملا بستگی به کالای مد نظرتان دارد. از برخی کالاها می‌توانید فقط تعداد یک عدد و برخی دیگر با تعدادی بیش از یک عدد به سبد خرید خود اضافه و خریداری کنید.

شما می‌توانید با واردکردن آدرس شخص موردنظر در قسمت «افزودن آدرس جدید»، آدرس و شماره فرد موردنظرتان را ذخیره و در حین سفارش‌گذاری این آدرس را به‌عنوان آدرس مقصد انتخاب کنید.

همه‌روزه و ۲۴ ساعته امکان ثبت سفارش در اسنپ شاپ وجود دارد. توجه کنید برای دریافت سریع کالا (ارسال اکسپرس یا سریع) باید فروشنده کالای شما علاوه بر اینکه در محدوده شما امکان سرویس‌دهی داشته، در آن ساعت هم باید سرویس‌دهی داشته و امکان آماده‌سازی و تحویل کالا را به پیک داشته باشد.

شما تا قبل از نهایی‌شدن فرآیند آماده‌سازی سفارش، امکان لغو آن را در اپلیکیشن خواهید داشت؛ اما با وجود این از طریق تماس با تیم پشتیبانی اسنپ شاپ هم می‌توانید سفارش خود را لغو کنید.

در صورت درخواست بازگرداندن کالای سفارش داده شده به هر دلیلی، تا مدت حداکثر 7 روز کاری زمان دارید درخواست خود را از طریق تماس با تیم پشتیبانی اسنپ شاپ ثبت نمایید.

با توجه به شیوه ارسال انتخابی شما (ارسال اکسپرس، ارسال سریع، ارسال معمولی و ارسال توسط فروشنده) هزینه ارسال شما متغیر است.

  • ارسال سریع / اکسپرس:  در این نوع ارسال، برای هر تعداد مرسوله - هر مرسوله مربوط به فروشنده‌ای متفاوت است - یک هزینه ارسال محاسبه می‌شود. این هزینه ارسال به عواملی مانند مسافت بین آدرس شما و آدرس فروشگاه، زمان ثبت سفارش و همچنین عواملی مانند شرایط جوی و … بستگی دارد.
  • ارسال معمولی:  در صورت انتخاب نوع ارسال معمولی، همه کالاهای شما، فارغ از اینکه از چه تعداد فروشگاه خرید کرده باشید، در یک مرسوله و همزمان برای شما ارسال خواهد شد. هزینه ارسال در این روش معمولا ارزان‌تر است. برای مجموع اقلام موجود در سبد خرید، فقط یک هزینه ارسال، با توجه به آدرس انتخابی شما در نظر گرفته می‌شود.
  • ارسال توسط فروشنده:  در این نوع ارسال، با توجه به نوع کالا، از نظر ابعاد و وزن و همچنین فروشنده کالا، هزینه ارسال متفاوت است.

هزینه پرداختی شما برای سفارش، قیمت کالا و هزینه ارسال را شامل می‌شود و هزینه‌ای جداگانه توسط پیک تحت هیچ عنوانی نباید از شما درخواست شود.

پس از ثبت سفارش در صورت نیاز به ویرایش سبد خرید، می‌توانید با پشتیبانی اسنپ شاپ تماس بگیرید و در صورت امکان تغییرات مد نظرتان اعمال خواهد شد.

  • وارد اپلیکیشن اسنپ شوید.
    • بالای صفحه اصلی، سمت چپ آیکون کیف پول قابل‌مشاهده است. آن را انتخاب کنید.
    • در صفحه بازشده (صفحه افزایش موجودی)، مبلغ موردنظرتان را وارد کرده و با انتخاب گزینه پرداخت، کیف پول خود را به اندازه مبلغ وارد‌شده شارژ کنید.
  • وارد وب‌سایت اسنپ شاپ شده و وارد قسمت حساب کاربری شوید و اقدام به افزایش کیف پول اعتباری آپ کنید.

همکاران ما در واحد پشتیبانی با شما تماس خواهند گرفت و بنا به درخواست شما، وجه می‌تواند به‌حساب شما واریز گردد یا در کیف پول شما ذخیره و در خریدهای آتی استفاده شود. درصورتی‌که بعد از تماس با همکاران پشتیبانی، امکان پاسخگویی برای شما وجود نداشت، وجه پرداختی به‌صورت خودکار به کیف پول شما واریز خواهد شد.

در صورت بروز اختلال در درگاه‌های پرداخت بانکی وجه پرداختی شما تا ۷۲ ساعت توسط بانک به‌حساب شما بازگردانده خواهد شد. در صورت واریز نشدن مبلغ طی ۷۲ ساعت می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید.

خیر، در حال حاضر سفارش شما فقط پس از پرداخت اینترنتی، تکمیل و ارسال می‌گردد.

امکان بررسی تغییر آدرس دریافت سفارش، فقط قبل از مرحله ارسال میسر خواهد بود. در این مرحله می‌توانید با تیم پشتیبانی تماس گرفته و درخواست خود را اعلام کنید. لازم به ذکر است با توجه به این‌که هزینه ارسال به مسافت وابسته است، تفاوت هزینه ارسال جدید و قدیم محاسبه و اعمال می‌گردد.

پس از دریافت سفارش، در لیست سفارش‌ها می‌توانید سفارش اخیر خود را مشاهده و با انتخاب گزینه «ثبت امتیاز» به سفارش خود امتیاز داده و نظر خود را به‌صورت کتبی ثبت کنید. نظر شما پس از بررسی و تائید، نمایش داده می‌شود.

خیر، در حال حاضر امکان مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها و دریافت سفارش در سرویس اسنپ شاپ وجود ندارد.

درصورتی‌که زمان نمایش داده‌شده پس از تائید سفارش (در سفارش‌های ارسال اکسپرس/سریع) یا بازه زمانی انتخابی شما (در سفارش‌های ارسال عادی) گذشته و هنوز سفارش خود را دریافت نکرده‌اید، در قسمت «سفارش‌ها» می‌توانید با انتخاب گزینه «اعلام تاخیر»، موضوع را اعلام کرده تا کارشناسان ما در اسرع وقت وضعیت فعلی سفارش را پیگیری و به شما اطلاع‌رسانی کنند. به‌علاوه، می‌توانید با تماس با پشتیبانی اسنپ شاپ مشکل پیش‌آمده را اعلام کنید.