لوگو اسنپ‌‌ شاپ
ثبت سفارش

ثبت سفارش

ثبت سفارش

  • ثبت سفارش در اسنپ شاپ فقط از طریق اپلیکیشن و به‌صورت آنلاین صورت می‌گیرد و امکان ثبت سفارش از طریق تلفنی امکان‌پذیر نیست.
  • پس از ورود به اپلیکیشن اسنپ شاپ و ورود به حساب کاربری خود، از طریق جست‌وجوی نام کالا یا برند آن یا با مرور دسته‌بندی‌های پیش‌فرض (دیجیتال، آرایشی و بهداشتی و …) می‌توانید کالای مد نظر خود را پیدا کنید.
  • بعد از یافتن کالای مد نظر، مطالعه مشخصات، انتخاب سایز و رنگ، انتخاب تعداد و اطمینان از خرید، با انتخاب گزینه «افزودن به سبد خرید» کالای انتخابی به سبد خرید شما اضافه می‌گردد.
  • برای افزودن کالاهای جدید به سبد خرید، مرحله قبل را تکرار کنید.
  • پس از تکمیل افزودن کالاهای موردنیاز به سبد خرید، روی آیکون سبد خرید (بالا سمت چپ) کلیک کنید.
  • لیست کالاهای موجود را در سبد خریدتان مرور کنید.
  • پس از اطمینان از نهایی بودن کالاها، وارد صفحه‌ای برای تعیین زمان و نحوه ارسال می‌شوید.
  • در صفحه جدید، آدرس دریافت سفارش خود را مشاهده می‌کنید. همچنین امکان تغییر آدرس و ساخت آدرس جدید را خواهید داشت. در نظر داشته باشید که با تغییر آدرس، ممکن است هزینه ارسال و روش‌های ارسالی که در اختیار شما قرار می‌گیرد تغییر کند.
  • زیر آدرس، نوع ارسال مد نظرتان را انتخاب کنید.
    • در صورت انتخاب نوع ارسال اکسپرس:  در این حالت می‌توانید حداکثر تا سه ساعت پس از ثبت سفارش، سفارش خود را دریافت کنید
    • در صورت انتخاب نوع ارسال سریع:  در این حالت زمان ارسال کالاهای شما در بازه‌های زمانی مجاز از سه ساعت تا انتهای روز بعد خواهد بود.
    • در صورت انتخاب نوع ارسال عادی:  همه کالاهای خریداری‌شده به‌صورت یکجا توسط اسنپ‌شاپ و در زمان انتخابی شما ارسال می‌شود. با انتخاب این گزینه می‌توانید روز و بازه زمانی مورد نظرتان را انتخاب کنید. در این حالت احتمالا هزینه ارسال کمتری در مقایسه با ارسال اکسپرس یا ارسال سریع پرداخت می‌کنید.
  • پس از انتخاب نوع ارسال مورد نظر، روی گزینه «ادامه فرآیند خرید» کلیک کنید.
  • در صفحه بعد، در صورت داشتن کد تخفیف، گزینه «وارد کردن» را انتخاب و کد تخفیف خود را وارد کنید. پس از وارد کردن کد تخفیف دکمه «بررسی کد» را انتخاب کنید. در صورت معتبر بودن کد، کد تخفیف شما اعمال شده و روی قیمت تاثیر خواهد گذاشت.
  • پس از این مرحله، گزینه «پرداخت» را انتخاب و با واردکردن اطلاعات کارت بانکی خود، فرآیند خرید را تکمیل کنید

این موضوع کاملا بستگی به کالای مد نظرتان دارد. از برخی کالاها می‌توانید فقط تعداد یک عدد و برخی دیگر با تعدادی بیش از یک عدد به سبد خرید خود اضافه و خریداری کنید.

شما می‌توانید با واردکردن آدرس شخص موردنظر در قسمت «افزودن آدرس جدید»، آدرس و شماره فرد موردنظرتان را ذخیره و در حین سفارش‌گذاری این آدرس را به‌عنوان آدرس مقصد انتخاب کنید.

همه‌روزه و ۲۴ ساعته امکان ثبت سفارش در اسنپ شاپ وجود دارد. توجه کنید برای دریافت سریع کالا (ارسال اکسپرس یا سریع) باید فروشنده کالای شما علاوه بر اینکه در محدوده شما امکان سرویس‌دهی داشته، در آن ساعت هم باید سرویس‌دهی داشته و امکان آماده‌سازی و تحویل کالا را به پیک داشته باشد.

شما تا قبل از نهایی‌شدن فرآیند آماده‌سازی سفارش، امکان لغو آن را در اپلیکیشن خواهید داشت؛ اما با وجود این از طریق تماس با تیم پشتیبانی اسنپ شاپ هم می‌توانید سفارش خود را لغو کنید.

در صورت درخواست بازگرداندن کالای سفارش داده شده به هر دلیلی، تا مدت حداکثر 7 روز کاری زمان دارید درخواست خود را از طریق تماس با تیم پشتیبانی اسنپ شاپ ثبت نمایید.

با توجه به شیوه ارسال انتخابی شما (ارسال اکسپرس، ارسال سریع، ارسال معمولی و ارسال توسط فروشنده) هزینه ارسال شما متغیر است.

  • ارسال سریع / اکسپرس:  در این نوع ارسال، برای هر تعداد مرسوله - هر مرسوله مربوط به فروشنده‌ای متفاوت است - یک هزینه ارسال محاسبه می‌شود. این هزینه ارسال به عواملی مانند مسافت بین آدرس شما و آدرس فروشگاه، زمان ثبت سفارش و همچنین عواملی مانند شرایط جوی و … بستگی دارد.
  • ارسال معمولی:  در صورت انتخاب نوع ارسال معمولی، همه کالاهای شما، فارغ از اینکه از چه تعداد فروشگاه خرید کرده باشید، در یک مرسوله و همزمان برای شما ارسال خواهد شد. هزینه ارسال در این روش معمولا ارزان‌تر است. برای مجموع اقلام موجود در سبد خرید، فقط یک هزینه ارسال، با توجه به آدرس انتخابی شما در نظر گرفته می‌شود.
  • ارسال توسط فروشنده:  در این نوع ارسال، با توجه به نوع کالا، از نظر ابعاد و وزن و همچنین فروشنده کالا، هزینه ارسال متفاوت است.

هزینه پرداختی شما برای سفارش، قیمت کالا و هزینه ارسال را شامل می‌شود و هزینه‌ای جداگانه توسط پیک تحت هیچ عنوانی نباید از شما درخواست شود.

پس از ثبت سفارش در صورت نیاز به ویرایش سبد خرید، می‌توانید با پشتیبانی اسنپ شاپ تماس بگیرید و در صورت امکان تغییرات مد نظرتان اعمال خواهد شد.

  • وارد اپلیکیشن اسنپ شوید.
    • بالای صفحه اصلی، سمت چپ آیکون کیف پول قابل‌مشاهده است. آن را انتخاب کنید.
    • در صفحه بازشده (صفحه افزایش موجودی)، مبلغ موردنظرتان را وارد کرده و با انتخاب گزینه پرداخت، کیف پول خود را به اندازه مبلغ وارد‌شده شارژ کنید.
  • وارد وب‌سایت اسنپ شاپ شده و وارد قسمت حساب کاربری شوید و اقدام به افزایش کیف پول اعتباری آپ کنید.

همکاران ما در واحد پشتیبانی با شما تماس خواهند گرفت و بنا به درخواست شما، وجه می‌تواند به‌حساب شما واریز گردد یا در کیف پول شما ذخیره و در خریدهای آتی استفاده شود. درصورتی‌که بعد از تماس با همکاران پشتیبانی، امکان پاسخگویی برای شما وجود نداشت، وجه پرداختی به‌صورت خودکار به کیف پول شما واریز خواهد شد.

در صورت بروز اختلال در درگاه‌های پرداخت بانکی وجه پرداختی شما تا ۷۲ ساعت توسط بانک به‌حساب شما بازگردانده خواهد شد. در صورت واریز نشدن مبلغ طی ۷۲ ساعت می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید.

خیر، در حال حاضر سفارش شما فقط پس از پرداخت اینترنتی، تکمیل و ارسال می‌گردد.

امکان بررسی تغییر آدرس دریافت سفارش، فقط قبل از مرحله ارسال میسر خواهد بود. در این مرحله می‌توانید با تیم پشتیبانی تماس گرفته و درخواست خود را اعلام کنید. لازم به ذکر است با توجه به این‌که هزینه ارسال به مسافت وابسته است، تفاوت هزینه ارسال جدید و قدیم محاسبه و اعمال می‌گردد.

پس از دریافت سفارش، در لیست سفارش‌ها می‌توانید سفارش اخیر خود را مشاهده و با انتخاب گزینه «ثبت امتیاز» به سفارش خود امتیاز داده و نظر خود را به‌صورت کتبی ثبت کنید. نظر شما پس از بررسی و تائید، نمایش داده می‌شود.

خیر، در حال حاضر امکان مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها و دریافت سفارش در سرویس اسنپ شاپ وجود ندارد.

درصورتی‌که زمان نمایش داده‌شده پس از تائید سفارش (در سفارش‌های ارسال اکسپرس/سریع) یا بازه زمانی انتخابی شما (در سفارش‌های ارسال عادی) گذشته و هنوز سفارش خود را دریافت نکرده‌اید، در قسمت «سفارش‌ها» می‌توانید با انتخاب گزینه «اعلام تاخیر»، موضوع را اعلام کرده تا کارشناسان ما در اسرع وقت وضعیت فعلی سفارش را پیگیری و به شما اطلاع‌رسانی کنند. به‌علاوه، می‌توانید با تماس با پشتیبانی اسنپ شاپ مشکل پیش‌آمده را اعلام کنید.

لوگو اسنپ
دانلود اپلیکیشن اسنپ شاپ
بازار

اسنپ شاپ | فروشگاه اینترنتی اسنپ

اسنپ شاپ به عنوان یک پلتفرم تجارت الکترونیک از سال 1399 کسب و کار خود را در بازار آنلاین شروع کرد. این پلتفرم نه تنها به کاربران عادی خدمات ارائه می دهد بلکه برای کسب و کارها و فروشندگان هم فرصت های بی شماری را فراهم می کند تا بتوانند محصولات خود را بر روی فروشگاه اسنپ به فروش برسانند. در اسنپ شاپ می توانید محصولات مختلفی را از بین هزاران دسته خریداری کنید. دسته بندی های اصلی اسنپ شاپ شامل انواع محصولات زیبایی و سلامت، خانه و آشپزخانه، ورزش و سفر، مادر و کودک، دیجیتال، خودرو و ابزار، مد و پوشاک و همچنین فرهنگ و هنر است. دو مورد «بهترین قیمت» و «ارسال سریع» جزو اولویت های اصلی اسنپ شاپ است. بنابراین اسنپ شاپ این امکان را در اختیار کاربرانش قرار می دهد که هر لحظه که نیاز به خرید کالایی داشتند، بتوانند با خیال راحت و اطمینان از کمترین هزینه و سریعترین زمان تحویل کالا، آن را سفارش دهند.

کیفیت محصولات، برندها و فروشندگان معتبر

در فروشگاه اسنپ تلاش شده محصولاتی از فروشندگان معتبر تهیه شود و در دسترس مشتریان قرار بگیرد. برندهای ساخته شده و معتبر برای کالاهای با اصالت انتخاب شده و سایر محصولات که فاقد برند هستند، به صورت متفرقه ثبت شده اند. پیگیری کیفیت و اصالت محصولات برعهده تیم بازرگانی و فروش اسنپ شاپ است و در صورت هرگونه تناقض در برند، قابلیت مرجوع و یا تعویض کالا از سمت مشتریان وجود .

ارسال کالا و ضمانت کیفیت

اسنپ شاپ با همکاری با شرکت های حمل و نقل معتبر، ارسال سریع و ایمن محصولات را برای مشتریان فراهم می کند. همچنین، این پلتفرم از سیاست های ضمانت کیفیت برخوردار است. فروشندگان ملزم به ارائه محصولات با کیفیت و تاییدنامه های مربوطه هستند و در صورت هرگونه مشکل یا نارضایتی، اسنپ شاپ به مشتریان پشتیبانی لازم را ارائه می دهد.

حفظ حریم شخصی مشتریان

حفظ حریم شخصی مشتریان یکی از اولویت های اساسی هر سرویس یا فروشگاه آنلاین است که فروشگاه اسنپ هم از این قاعده مستثنی نیست. با استفاده از سیستم های پرداخت امن، اطلاعات کارت بانکی جهت پرداخت وجه از مشتریان گرفته می ‍شود و به طور محرمانه در بانک اطلاعاتی فروشگاه ذخیره می شود. لازم به ذکر است که رمز اینترنتی کاربران ذخیره نخواهد شد. انتقال اطلاعات مالی در سیستم پرداختی فروشگاه اسنپ کاملا امن و مورد اطمینان است. اسنپ شاپ ملزم به حفظ حریم شخصی و اطلاعات شخصی مشتریان است. این اطلاعات در صورت ثبت نام در سایت از مشتریان خواسته می شود که پس از آن هم جهت اطلاع رسانی تخفیف ها، کمپین ها و پروموشن ها مورد استفاده قرار می گیرند.

بدیهی است مسئولیت حفظ و نگهداری همه اطلاعات فوق بر عهده اسنپ شاپ است؛ به نحوی که هیچ شخصی اعم از حقیقی یا حقوقی غیر ذیصلاح، حق دسترسی به اطلاعات مذکور را نخواهد داشت. صرفا درصورتی که طبق درخواست یا صدور دستور مقتضی از سوی مراجع قضایی، اطلاعات کاربر، اعم از این که به صورت مستقیم از سوی ایشان یا به صورت خودکار جمع آوری و ضبط شده باشد، مطالبه شود، اسنپ شاپ موظف به ارائه اطلاعات درخواستی به مراجع مذکور خواهد بود.

پشتیبانی و پیگیری سفارشات

واحد پشتیبانی اسنپ شاپ جهت پیگیری سفارش ها، رسیدگی به سوالات و مشکلات مشتریان شکل گرفته است و یکی دیگر از مسئولیت های مهم این واحد ارتباط بین کاربران سایت و فروشندگان است. واحد پشتیبانی از ساعت 9 صبح تا 12 شب بی وقفه پاسخگویی مشتریان را برعهده دارد.

تخفیف ها، ارسال رایگان و تحویل فوری

 برخی از محصولات دارای ارسال رایگان هستند و تفاوتی ندارد که در سبد خرید چه تعداد محصولی قرار داشته شود. برای کاربران شهر تهران ارسال فوری وجود دارند که مدتی پس از ثبت سفارش، محصولات ارسال خواهند شد. همچنین برای کسانی که اولین بار خرید می کنند تخفیف های ویژه در نظر گرفته شده است. کاربران می توانند در صفحه اصلی سایت از انواع تخفیفات و زمان هر کدام در بنرهای مختلف مطلع شوند. بر روی یک سری از محصولات تخفیف های زمان دار قرار داده شده است؛ به این معنی که در مدت محدودی می توان آن محصول را با تخفیف خریداری کنید و پس از آن با قیمت قبل تخفیف قادر به خرید خواهید بود.

خرید آنلاین راحت و بدون مشکل از اسنپ شاپ 

رابط کاربری در فروشگاه اسنپ به صورتی است که افراد در هر سن و شرایطی قادر به خرید آسان و بدون مشکل خواهند بود. در فروشگاه می توانید به راحتی محصولات را جستجو و یا از منوی قرار داده شده انتخاب کنید. با ورود به صفحه هر کدام از محصولات، مشخصات، قیمت، عکس ها و حتی نام فروشندگانی که آن محصول را عرضه می کنند مشخص است. نوع ارسال نیز مشخص شده تا کاربر بداند که ارسال از نوع اکسپرس و یا عادی است. دکمه افزودن به سبد خرید، محصول را برای کاربر ذخیره کرده و پس از انتخاب نوع و زمان ارسال و همین طور مشخص کردن هزینه کلی، به صفحه پرداخت هدایت می شود. اگر مدت زمان 24 ساعت بگذرد و پرداختی انجام نشود، به طور خودکار محصول از سبد خرید حذف می شود تا سایرین بتوانند آن را خریداری کنند. 

دسته بندی ها و محصولات

هرکدام از دسته بندی های فروشگاه اسنپ، خود شامل تعداد زیادی زیر دسته هستند که محصولات به تفکیک نوع در دسته های مختلف قرار داده شده اند. گوناگونی دسته بندی ها، پیدا کردن محصولات را برای کاربران راحت تر می کند.

زیبایی و سلامت

اسنپ شاپ به عنوان یک پلتفرم تجارت الکترونیک بزرگ، مجموعه ای گسترده از لوازم آرایشی و بهداشتی را ارائه می دهد. از محصولات معروف تا برندهای نوظهور، کاربران می توانند به دنبال لوازم مورد نظر خود بگردند. از جمله این موارد می توان به عطر و ادکلن، کرم پودر،کانسیلر، ریمل، ماسک مو، انواع شامپو مو و بدن، نوار بهداشتی، اتو مو، سشوار، کرم ضد آفتاب, کرم مرطوب کننده, کرم دور چشم, پوشک بزرگسال, ماسک صورت و … اشاره کرد.

دیجیتال

با توجه به اهمیت گوشی های همراه در زندگی روزمره، اسنپ شاپ انواع گوشی های هوشمند را از برندهای معتبر و متنوع ارائه می دهد. از گوشی های پیشرفته تا گوشی های متوسط و اقتصادی، کاربران می توانند با توجه به نیازهای خود گزینه های مختلف را بررسی و خرید کنند. گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی و آیفون جزو گوشی های پرطرفدار و پرفروش به حساب می آیند. سایر محصولات دیجیتال و کاربردی هم در فروشگاه اسنپ به فروش می رسند که مانیتور، ساعت هوشمند، هارد اکسترنال ، کنسول بازی و پاوربانک هم در این دسته از محصولات هستند.

خانه و آشپزخانه

از لوازم آشپزخانه گرفته تا دستگاه های بزرگ خانگی و همین طور انواع لوازم و خوراکی های حیوانات در اسنپ شاپ عرضه می شود. از جمله این محصولات می توان به سرخ کن، چای ساز، کتری برقی، پنکه، اتو، پلوپز، اسپرسوساز، خاک گربه و … اشاره کرد.

مد و پوشاک

فروشگاه اسنپ به دلیل همکاری با برندهای محبوب لباس و مد، مجموعه ای گسترده از انواع هودی مردانه، مانتو زنانه،زیورآلات زنانه، زیورآلات مردانه، لباس زنانه، لباس مردانه, پیراهن مردانه، انواع اکسسوری، کیف و کفش، لباس های بچگانه و … را در اختیار کاربران قرار می دهد.

فرهنگ و هنر

خرید کتاب یکی از تفریحات سالم و جذاب به شمار می رود که در این دسته بندی کاربردی انواع کتاب کودک و نوجوان، کتاب آموزش زبان، کتاب کمک درسی برای همه سنین در مدل ها و انتشارات متفاوت وجود دارد. انواع لوازم التحریر برای کودکان و بزرگسالان و همین طور وسایل نقاشی، قلم مو، بوم نقاشی و … برای هنرمندان و هنردوستان را می توانید از اسنپ شاپ تهیه کنید.

مادر، کودک و  اسباب بازی

در این دسته بندی انواع محصولات مربوط به مادر و کودک موجود است که از جمله آن ها می توان انواع شامپو بچه، پودر بچه، مسواک کودک، پوشک بچه، لباس نوزاد، پستونک، شورت آموزشی و … را نام برد.

ورزش و سفر

انواع لوازم مورد نیاز برای سفر و کمپینگ مانند کیسه خواب، چادر مسافرتی، چمدان، زیرانداز و سایر لوازم مربوط به سفر را می توان در فروشگاه اسنپ پیدا کرد. وسایل کوهنوردی و سایز لوازم انواع ورزش مانند شنا، سوارکاری، ورزش های رزمی، انواع پوشاک ورزشی و … را هم می توان از دسته بندی ورزش و سفر در اسنپ شاپ تهیه کرد.

خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی

لنت ترمز، شمع خودرو، کفپوش خودرو، ضدیخ، صفحه کلاچ، شیرآلات، روغن موتور، دریل، پیچ گوشتی شارژی جزو محصولاتی هستند که در دسته بندی ابزار و لوازم خودرو به فروش می رسند. انواع ابزار برق و غیربرقی در گروه های مختلف و در برندهای مختلف هم در این دسته بندی قابل عرضه هستند.

قوانین بازگشت کالا 
  1. با توجه به رویه نظارت اسنپ شاپ روی عملکرد فروشندگان و همچنین کالاهای ارسالی از انبار، تمام تلاش ما برای بالا بردن سطح کیفیت خدمات، به خصوص افزایش رضایتمندی مشتریان محترم از کالاهای دریافتی است. با این حال در صورت تمایل به بازگرداندن یا تعویض محصولات خریداری شده به هر دلیل، قوانین وجود دارد که مشتری ملزم به رعایت آن ها است.
  2. حتما در مدت حداکثر ۷ روز کاری پس از دریافت کالای خریداری شده، اقدام به درخواست بازگرداندن یا تعویض کالا کنید.
  3. جهت اعلام درخواست بازگرداندن یا تعویض کالا، ابتدا بین ساعت ۹ الی ۲۴ با شماره ۰۲۱۹۶۶۱۲۶۱۲ تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید. همکاران ما در واحد پشتیبانی مرجوعی، در اولین فرصت با شما تماس گرفته، شما را راهنمایی کرده و اقدامات لازم را انجام خواهند داد. توجه کنید جهت اعلام درخواست خود فقط با اسنپ شاپ در تماس باشید و از هرگونه تماس مستقیم با فروشنده خودداری کنید.
  4. پس از بررسی درخواست مشتری و در صورت تایید درخواست توسط پشتیبانی اسنپ شاپ، بنا به درخواست مشتری، محصول مرجوعی تعویض یا مبلغ کالا به مشتری بازگردانده می شود. در صورت درخواست تعویض و نبود امکان تعویض توسط فروشنده، وجه محصول خریداری شده به مشتری بازگردانده می شود.
  5. در صورت استفاده از کد تخفیف در خرید کالا، فقط مبلغ پرداختی به حساب مشتری باز می گردد و کد تخفیف امکان استفاده مجدد نخواهد داشت.
  6. برای حمایت از مشتریان، هزینه حمل ونقل مرجوعی بر عهده اسنپ شاپ است.
  7. پس از تایید مرجوعی توسط کارشناسان اسنپ شاپ و هماهنگی برای دریافت کالا، مامورین دریافت کالا برای بازپس گیری به آدرس مندرج در سفارش اعزام خواهند شد.
  8. پس از دریافت کالا توسط اسنپ شاپ، مبلغ پرداختی تا حداکثر ۷۲ ساعت به مشتری بازگردانده می شود.
نکات مربوط به شرایط مرجوعی کالا

در صورت انصراف مشتری، بازگشت کالا پس از تایید پشتیبانی اسنپ شاپ، فقط در شرایط اولیه خود (بسته بندی در شرایط اولیه و باز نشدن پلمپ) امکان پذیر است.

جعبه و بسته بندی کالای خریداری شده باید دارای شرایط اولیه باشد. بنابراین از پاره، مخدوش کردن بسته بندی کالا، برچسب زدن و نوشتن هر چیز مانند آدرس و… پیش از اطمینان از نبود تمایل به بازگرداندن آن طی ۷ روز، خودداری کنید. همچنین درصورتی که کالای شما گارانتی داشته باشد، کارت گارانتی و جعبه را به حالت اولیه حفظ کنید.

کالای اصلی و همه لوازم جانبی و متعلقات همراه آن، هدایای ارسالی فروشگاه و فاکتور خرید را داخل بسته بندی اولیه قرار دهید.

درصورتی که ایراد کالا یا موردی که باعث درخواست مشتری برای تعویض یا بازگرداندن کالا شود، بدون روشن یا استفاده کردن و از روی بسته بندی مشخص باشد، کالا باید بدون باز شدن بسته بندی اولیه توسط مشتری مرجوع شود

کالاهای شامل گارانتی، در صورت داشتن ایراد باید با شرکت گارانتی کننده مورد پیگیری قرار گیرند. بنابراین در نگه داری اطلاعات مربوط به گارانتی دقت کنید؛ چرا که در صورت گم شدن اطلاعات مربوط به گارانتی، اسنپ شاپ مسئولیتی در این باره نخواهد داشت.

کالاهایی که نیازمند نصب توسط شرکت مجاز هستند (تلویزیون، یخچال و …)، در صورت وجود مشکل باید نامه شرکت مربوطه ارائه شود. همچنین در صورت عدم نصب و راه اندازی این دستگاه ها توسط نمایندگی های مجاز، این کالاها از شرایط خدمات پس از فروش اسنپ شاپ خارج شده و امکان بازگرداندن و تعویض آنها وجود ندارد.

در خصوص کالاهای شکستنی، تا حداکثر ۲۴ ساعت بعد از دریافت سفارش هر نوع آسیب دیدگی ظاهری به اطلاع پشتیبانی اسنپ شاپ رسیده شود.

در خصوص کالاهایی مانند لپ تاپ، تلفن همراه و تبلت در صورت وارد کردن اطلاعات شخصی، گذرواژه (Username) و رمز عبور (Password) پیش از مرجوع کردن، به منظور امکان بررسی کارشناسان و همچنین حفاظت از اطلاعات شخصی شما، اقدام به حذف کامل این اطلاعات از روی دستگاه خود کنید.

کالاهای دسته بندی لپ تاپ، تبلت و تلفن همراه فقط در صورتی قابل بازگشت به علت انصراف از خرید هستند که بسته بندی کاملا شرایط اولیه را حفظ کرده و پلمپ محصول باز نشده باشد.

کفش نباید دچار تاخوردگی، لک، بو و … باشند. همچنین در صورت داشتن تگ در حالت اولیه، تگ آن ها نباید جدا شده باشد.

تگ متصل به کیف نباید جدا شده باشد و درصورتی که با مواد پرکننده پر شده اند، همچنان این مواد باید داخل کیف قرار داشته باشند.

لباس و پوشاک نباید از شرایط اولیه خود خارج شده باشند و تگ محصول همچنان باید به آن و به شکل اولیه متصل باشد. همچنین نشانه رفتن رنگ، لکه، بوی بدن و… در این محصولات نباید وجود داشته باشد.

به دلیل حساسیت روی مسائل بهداشتی، امکان مرجوع کردن کالاهایی مثل لباس زیر، لباس کودک و ماسک وجود ندارد. بنابراین پیش از اقدام به خرید از سایز، رنگ و سایر مشخصات کالا اطمینان حاصل کنید.

همه کالاهایی که در صفحه توضیحات محصول دارای برچسب «غیر قابل بازگشت به دلیل انصراف از خرید» هستند، امکان بازگشت به دلیل تغییر نظر را ندارند

کالاهای شخصی سازی شده مانند طلا و زیورآلات دست ساز، دسته گل و گیاه و … امکان مرجوع شدن به علت انصراف از خرید را ندارند.

همه کالاهایی که درخواست مرجوعی آنها به دلیل محرز شدن غیر اصل بودن کالا تائید شده باشد، حتی پس از باز شدن محصول، قابل بازگشت هستند. این موضوع در صورتی است که در صفحه توضیحات محصول قید نشده باشد که کالا غیر اصل است.

کلیه حقوق استفاده از محتوای این وب سایت نزد اسنپ شاپ محفوظ است.