سرمایه‌گذاری آمازون در حوزه زیبایی و مد

به‌نظر می‌رسد که شرکت آمازون قصد دارد بیشتر از گذشته وارد حوزه‌های زیبایی و مد و پوشاک شود. امروز مشخص شد که آمازون روی یک شرکت فعال در حوزه زیبایی و مد سرمایه‌گذاری کرده است. آمازون نزدیک به ۲٫۵ میلیارد ین یا ۱۸٫۷ میلیون دلار روی یک شرکت ژاپنی فعال در حوزه زیبایی و مد سرمایه‌گذاری کرده و با این‌کار می‌خواهد سهم بیشتری از این بازار را کسب کند.

فعالیت آمازون در حوزه زیبایی و مد در کشور ژاپن با برند Cosme Store انجام می‌شود

فعالیت آمازون در حوزه زیبایی و مد در کشور ژاپن با برند Cosme Store انجام می‌شود. همچنین سرمایه‌گذاری آمازون در حوزه زیبایی باعث شد که این غول تجارت الکترونیک دنیا سهام‌دار شرکت Cosme stores هم بشود. آمازون هم‌اکنون ۳۶ درصد سهام این شرکت را در اختیار دارد. حالا این دو شرکت در کنار هم کارهای عملیاتی فروش محصولات مختلف را در فروشگاه‌ها و به‌صورت دیجیتالی و آنلاین انجام می‌دهند.

سرمایه‌گذاری آمازون در حوزه زیبایی و محصولات آرایشی و بهداشتی باعث می‌شود که این شرکت بتواند حضور پررنگ‌تری در این بازار داشته باشد. البته که آمازون با این کار حضور خودش در بازار ژاپن را هم بیشتر کرده است.

بیشتر بخوانید:
با ثروتمندترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲ آشنا شوید
آمازون لایو به منبع درامد جدید آمازون تبدیل می‌شود

منبع
Global Cosmetics News

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا