آمازون لایو به منبع درامد جدید آمازون تبدیل می‌شود

بر اساس اطلاعات منتشرشده، آمازون قصد دارد با سرمایه گذاری روی سرویس لایو استریم یا پخش زنده اینترنتی، به فروش بیشتری دست پیدا کند. گفته شده این شرکت برنامه‌ریزی کرده تا با استفاده از لایو استریم بتواند به درآمد یک تریلیون دلاری دست پیدا کند. آمازون در کنار سرمایه‌گذاری روی سرویس لایو استریم و مخصوصا سرویس آمازون لایو، روی فروش از طریق شبکه‌های اجتماعی هم سرمایه گذاری کرده است.

در گزارش‌های منتشر شده به این موضوع اشاره شده که آمازون قصد دارد سرمایه گذاری روی سرویس «آمازون لایو» (Amazon Live) را بیشتر کند. این پلتفرم در سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی شد و تمرکز زیادی روی فروش از طریق شبکه‌های اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ دارد.

معرفی و فروش محصول با آمازون لایو

امازون امسال ۴ رویداد مختلف برای جذب اینفلوینسرها برگزار می‌کند و سرمایه‌گذاری بیشتری هم روی Amazon Live صورت می‌گیرد. هدف آمازون این است که بتواند حوزه فروش آنلاین از طریق لایو استریم را در اختیار داشته باشد و همچنان بتواند یک قدم جلوتر از سرویس‌هایی مانند یوتیوب، اینستاگرام و تیک‌تاک باشد.

موضوع جالب اینجاست که فروش از طریق لایو استریم که تا سه سال پیش تنها ۳٫۵ درصد از فروش کلی تجارت الکترونیک را به خود اختصاص می‌داد، اکنون به ۱۵ درصد رسیده است. شبکه اجتماعی تیک‌تاک یکی پیشگامان فروش آنلاین از طریق اینفلوئنسرها و لایو استریم است. این اقدام آمازون هم نشان می‌دهد که این شرکت قصد دارد تا دیر نشده خودش را در این بازار نشان دهد. مدتی پیش خبری هم درباره همکاری لورئال و تیک تاک در حوزه خرید انلاین منتشر شده بود.

بیشتر بخوانید:
برند لوازم آرایشی اسکارلت جوهانسون
برند لوازم آرایشی ویکتوریا بکام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا