![همکاری لورئال و تیک تاک](../wp-content/uploads/2022/07/TikTok-Loreal-780x470.jpg)
همکاری لورئال و تیک تاک در حوزه خرید آنلاین
شرکت لورئال انگلیس و ایرلند با همکاری با اپلیکیشن تیک تاک قصد دارد تجربه جدیدی از خرید آنلاین را پیش روی کاربران قرار دهد. این همکاری با هشتگ TikTokMadeMeBuyIt# در تیکتاک شروع شده و کاربران میتوانند محصولات مختلف را بهصورت مستقیم از طریق اپلیکیشن خریداری کنند.
این موضوع که یکسری از کالاها بهواسطه شبکه اجتماعی تیکتاک به فروش میرسند و با استقبال مردم مواجه میشوند، جذابیت بالایی دارد. این محصولات توسط اینفلوئنسرهای مختلف تبلیغ میشوند. این محصولات شامل لوازم آرایشی و بهداشتی و لباس خواهد بود. همکاری لورئال با تیک تاک میتواند رفتار کاربران را برای خرید آنلاین زیر نظر بگیرد و افراد بیشتری را به خرید آنلاین تشویق کند.
هشتگهایی که ۱۰ میلیون بازدید دارند
بر اساس اطلاعات منتشرشده هشتگ TikTokMadeMeBuyIt# تا امروز بیش از ۱۰ میلیون بازدید داشته است. این هشتگ بیشتر توسط اینفلوئنسرها آن هم روی یکسری محصولات موردعلاقه خودشان استفاده میشود. موضوع جالب اینجاست که این هشتگ باعث و محبوب شدن و پرفروشتر شدن محصولات زیادی شده و حتی باعث فروش بسیاری از محصولات برند لورئال هم شده است.
در حالی که این هشتگ توسط شرکت لورئال به وجود آمده، اما برندهای دیگر مانند گارنیه، لورئال پاریس، میبلین، NYX Professional Makeup و Essie هم از آن استقبال کردهاند.
این همکاری فعلا در کشور انگلیس شروع شده و به نظر میرسد که فروش آنلاین به شکل جالبتوجهی موردتوجه مردم قرار گرفته است. گزارشهای مختلف به این موضوع اشاره میکنند که درآمد این مدل فروش در شبکههای اجتماعی تا سال ۲۰۲۵ به ۱٫۲ تریلیون دلار در کشور آمریکا خواهد رسید.
بیشتر بخوانید:
اسکارلت جوهانسون از برند لوازم آرایشی خود رونمایی کرد
چگونه با موهای چرب مقابله کنیم
بهترین رنگ مو برای من چه رنگی است؟