لوگو اسنپ‌‌ شاپ
قوانین و شرایط استفاده

قوانین و شرایط استفاده

اصطلاحات به‌کاررفته در این شرایط و قوانین، دارای معانی زیر هستند.

۱.۱ - اسنپ شاپ:زیرساخت هوشمندی است که برای تسهیل فرآیند فروش آنلاین تأمین‌کنندگان کالا به کاربران یا مشتریان به کار می‌رود.

۱.۲ - واسطه‌گری و تسهیلگری:نقشی که اسنپ‌شاپ بین تأمین‌کننده و مصرف‌کننده نهایی ایفا می‌کند.

۱.۳ - کاربر، مشتری یا مصرف‌کننده نهایی:شخص حقیقی یا حقوقی که برای خرید کالا در اسنپ‌شاپ ثبت‌نام کرده است. طبق قانون تجارت الکترونیک، مشتری یا مصرف‌کننده کسی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای، اقدام به خرید کالا یا خدمات می‌کند.

۱.۴ - حساب کاربری مشتری:حسابی است که افراد برای خرید کالا در اسنپ‌شاپ ایجاد کرده‌اند.

۱.۵ - تامین‌کننده:شخص حقیقی یا حقوقی که برای فروش کالا در بستر اسنپ‌شاپ ثبت‌نام کرده است.

۱.۶ - اعتبار کیف پول آپ:مبلغی است که کاربر یا تأمین‌کننده در حساب کاربری خود دارند.

۱.۷ - ثبت سفارش نهایی:زمانی که مبلغ مندرج در پیش‌فاکتور به‌صورت کامل به حساب اسنپ‌شاپ واریز شود، سفارش کاربر نهایی می‌شود.

۱.۸ - روز کاری:هر روزی که امکان خدمت‌رسانی متعارف وجود دارد. طبق این شرایط و قوانین، روزهای پنج‌شنبه، جمعه و سایر تعطیلات رسمی روز کاری محسوب نمی‌شوند.

۲.۱ - ایجاد حساب کاربری: هر کاربر برای استفاده از خدمات اسنپ‌شاپ و عضویت در آن باید یک حساب کاربری ایجاد کند. برای ایجاد حساب کاربری، اشخاص حقیقی باید حداقل ۱۸ سال تمام شمسی داشته باشند. تکمیل فرم مشخصات شامل نام، نام خانوادگی، شماره ملی و شماره تلفن همراه نیز ضروری است. در مورد اشخاص حقوقی، نماینده شرکت اقدام به ایجاد حساب کاربری به نام شرکت می‌کند و در این صورت، اطلاعات ثبتی شرکت مانند نام کامل شرکت و شناسه ملی شرکت در اداره ثبت شرکت‌ها به همراه مشخصات نماینده شرکت باید در فرم مشخصات تکمیل گردد.

۲.۲ - تطابق اطلاعات کاربری: اطلاعات کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد. در صورت عدم تطابق، فروشگاه‌های اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این مشتریان نخواهند بود. بنابراین، خریداران باید با وارد کردن شماره ملی یا شماره پاسپورت (برای مشتریان غیر ایرانی) و خرید با کارت بانکی که با هویت سفارش‌دهنده یکسان باشد، اقدام به ثبت سفارش کنند. این امر به منظور جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی مانند خرید با کارت‌های سرقت‌شده و موارد مشابه مثل فیشینگ انجام می‌شود.

۲.۳ - تعداد حساب‌های کاربری: هر شخص، اعم از حقیقی و حقوقی، فقط مجاز به افتتاح یک حساب کاربری در اسنپ شاپ است.

۲.۴ - صحت اطلاعات: کاربران مسئولیت صحت اطلاعات مندرج در حساب کاربری خود را می‌پذیرند و متعهد می‌شوند که در صورت تغییر در هر بخشی از این اطلاعات، حساب کاربری خود را در اسنپ‌شاپ به‌روز کنند. واردکردن اطلاعات نادرست ممکن است منجر به محرومیت کاربر از خدمات اسنپ‌شاپ شود و کاربر نمی‌تواند به این موضوع اعتراض کند.

۲.۵ - تأیید پیام‌ها: هر کاربر با ثبت‌نام در اسنپ‌شاپ و ایجاد حساب کاربری به نام خود، صحت انتساب همه پیام‌های صادره از حساب کاربری خود را می‌پذیرد و حق هرگونه اعتراض یا ادعای آتی مبنی بر انکار، تردید یا جعل داده‌های پیام‌های ارسالی را از خود سلب و ساقط می‌کند.

۲.۶ - احراز هویت: در شرایط خاص که ممکن است احراز هویت کاربر از طرف شرکت ضروری تشخیص داده شود، در صورت عدم همکاری کاربر، شرکت حق انسداد حساب او را خواهد داشت.

۳.۱ - پیشنهاد و قبول سفارش: نهایی کردن ثبت سفارش در اسنپ‌شاپ به منزله پیشنهاد قطعی انجام معامله از سوی مشتری است. ارسال کالا از سوی تأمین‌کننده به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم از طریق اسنپ‌شاپ، به منزله قبول و پذیرش پیشنهاد مشتری است. بنابراین، هر پیشنهاد و قبولی که در بستر اسنپ‌شاپ صورت می‌گیرد، منجر به انعقاد یک قرارداد مستقل بین کاربر و تأمین‌کننده می‌شود. اسنپ‌شاپ فقط واسطه انعقاد این قرارداد است و صرفاً زیرساخت خریدوفروش را برای تأمین‌کننده و مشتری مهیا می‌کند. به همین دلیل، اسنپ‌شاپ هیچ‌گونه مسئولیتی اعم از حقوقی و کیفری در قبال اتفاقات مربوط به آن کالا یا خدمات در مقابل کاربران، تأمین‌کنندگان و اشخاص ثالث نخواهد داشت.

۳.۲ - پیگیری سفارش‌ها: کلیه سفارش‌های ثبت شده در سایت اسنپ‌شاپ از طریق پیام کوتاه در صف پردازش قرار می‌گیرند. همچنین، سفارش‌ها از طریق بخش سفارشات سایت اسنپ‌شاپ قابل پیگیری و مشاهده هستند. اسنپ‌شاپ همواره نهایت دقت و تلاش خود را برای ارسال و تحویل کلیه سفارش‌های ثبت شده انجام می‌دهد. با این حال، در صورتی که موجودی محصولی در اسنپ‌شاپ به پایان برسد، حتی پس از سفارش‌گذاری مشتری، اسنپ‌شاپ حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش را دارد. مشتری نیز می‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

۳.۳ - سبد خرید: افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ‌گونه حقی برای مشتری ایجاد نمی‌کند. همچنین، تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین، به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمت کالاها روبرو نشوند. سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران مبلغ مندرج در پیش‌فاکتور را به‌صورت کامل به حساب اسنپ‌شاپ واریز کنند. اسنپ‌شاپ هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.

۳.۴ - اصلاح مبالغ اشتباه: در صورتی که مبلغ کالا به دلایل فنی یا خطای سیستم به‌اشتباه درج شده باشد و مبالغ واقعی متفاوت از مبلغ درج‌شده باشد، اسنپ‌شاپ مجاز است تا مبلغ را اصلاح نماید. ثبت سفارش کاربر، حتی اگر نهایی شده باشد، حقی برای وی ایجاد نمی‌کند.

۳.۵ - جایگزینی کالای موجود: در صورتی که کالای سفارش‌شده موجود نباشد و کاربر وجه را به‌حساب اسنپ‌شاپ واریز کرده باشد، اسنپ‌شاپ می‌تواند با موافقت مشتری کالای دیگری را جایگزین کند؛ در غیر این صورت وجه به همان حسابی که از آن پرداخت شده، مسترد می‌شود.

۳.۶ - سفارش تعداد بالا: از آنجا که اسنپ‌شاپ یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا مغایر با هدف مصرف خریدار است. در صورت ثبت این مورد یا سفارشاتی که با تعداد اقلام زیادی همراه هستند، لازم است پیش از ارسال، سفارش مشتریان توسط اسنپ‌شاپ بررسی شود. در این موارد، پرداخت وجه و تسویه قبل از ارسال کالا الزامی است؛ در غیر این صورت، سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت‌شده طی ۲۴ الی ۷۲ ساعت کاری به‌حساب مشتری عودت داده خواهد شد.

۳.۷ - حضور در زمان تحویل: کاربر موظف است در زمان مقرر در آدرسی که در درخواست کالا یا خدمات ثبت شده، حضور یابد؛ در غیر این صورت، اسنپ‌شاپ مجاز است معادل هزینه ایاب و ذهاب را از اعتبار او کسر یا از وی وصول کند. وصول این مبلغ، نفی کننده اختیار شرکت برای انسداد حساب کاربری کاربر یا لغو سفارش اخیر نخواهد بود.

۳.۸ - آدرس تحویل: تحویل سفارش در آدرسی که به‌طور دقیق مشخص نشده (مثل پلاک و واحد) یا در اماکن عمومی مانند مراکز خرید، کافه، رستوران، هتل و مشابه آن امکان‌پذیر نیست. لازم است که آدرس تحویل قابل استناد باشد.

۴.۱ - مالکیت معنوی: کلیه مالکیت معنوی و فکری اسنپ‌شاپ و همه ملحقات آن از جمله نام، علامت تجاری و خدمات ارائه‌شده تحت این نام، متعلق به اسنپ‌شاپ است. کاربران فقط اجازه استفاده محدود و غیرانحصاری از خدمات اسنپ‌شاپ را تحت شرایط و قوانین حاضر دارند، بدون اینکه این استفاده حقی برای آنها نسبت به مالکیت نرم‌افزار اسنپ‌شاپ یا سایر حقوق معنوی مربوطه ایجاد کند یا اجازه استفاده از نام، علامت تجاری، لوگو و غیره را به آنها اعطا کند.

۴.۲ - مطالب و محتوای اسنپ‌شاپ: همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات اسنپ‌شاپ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوها، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولیدشده توسط اسنپ‌شاپ جزئی از اموال اسنپ‌شاپ محسوب می‌شود و حق استفاده و نشر همه مطالب موجود و در دسترس در انحصار اسنپ‌شاپ است. هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای اسنپ‌شاپ محفوظ می‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها و اسامی خدمات ایجادشده توسط اسنپ‌شاپ و علائم تجاری ثبت‌شده نیز در انحصار اسنپ‌شاپ هستند و هرگونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هرگونه استفاده از مشتقات وب‌سایت اسنپ‌شاپ یا هر یک از خدمات یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، و هرگونه استفاده از داده‌کاوی، ربات یا روش‌های مشابه مانند جمع‌آوری داده‌ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به‌صراحت برای اسنپ‌شاپ محفوظ است.

۴.۳ - تغییر و بازتولید نرم‌افزار: کاربران نمی‌توانند نرم‌افزار اسنپ‌شاپ را تغییر دهند، بازتولید یا بازنویسی کنند یا از آن برای تولید یک برنامه مشابه استفاده کنند. بدیهی است در صورت نقض این بند، طبق ضوابط و مقررات مربوطه در مراجع ذیصلاح قابل پیگرد کیفری خواهد بود.

۴.۴ - استفاده از نرم‌افزار: کاربران مجاز به استفاده از خدمات نرم‌افزار اسنپ‌شاپ جز در شرایط مقرر در این شرایط و قوانین نیستند و حق اجاره، فروش و به‌طورکلی انتقال نرم‌افزار اسنپ‌شاپ و حقوق ناشی از آن یا نمایش عمومی آن را نخواهند داشت.

۴.۵ - دسترسی غیرمجاز: کاربران نمی‌توانند به هیچ یک از سرویس‌ها، برنامه‌ها و شبکه‌های مرتبط با سرورهای اسنپ‌شاپ به‌صورت غیرمجاز دسترسی پیدا کنند یا در این راستا تلاشی انجام دهند. همچنین نمی‌توانند با استفاده از مهندسی معکوس یا مترجم وارون به کد سطح بالا یا زبان ماشین دست پیدا کنند. بدیهی است در صورت نقض این بند، طبق ضوابط و مقررات مربوطه در مراجع ذیصلاح قابل پیگرد کیفری خواهد بود.

۴.۶ - مشابه‌سازی و استفاده در برنامه‌های دیگر:کاربران نمی‌توانند برنامه اسنپ‌شاپ را مشابه‌سازی کنند یا بخشی از آن را درون برنامه دیگری استفاده کنند.

۵.۱ - رعایت قوانین: کاربران هنگام استفاده از خدمات اسنپ‌شاپ، موظف به رعایت کلیه قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران اعم از قوانین جزایی، مدنی، مالی و تجاری مربوط به کاربر هستند.

۵.۲ - مطالعه قوانین: کاربر متعهد می‌گردد پیش از استفاده از نرم‌افزار اسنپ‌شاپ، کلیه شرایط و قوانین ذکرشده را به‌دقت مطالعه کند. چراکه با ثبت‌نام و استفاده از اسنپ‌شاپ، کاربر می‌پذیرد که مفاد شرایط و قوانین حاضر را به‌دقت مطالعه کرده و قبول دارد و هرگونه ادعا یا اعتراض آتی در این خصوص را از خود سلب می‌کند.

۵.۳ - تغییرات شرایط: اسنپ‌شاپ ممکن است شرایط استفاده از خدمات نرم‌افزار خود را در طول زمان تغییر دهد. این تغییرات از طریق نرم‌افزار اسنپ‌شاپ، پیامک، ایمیل یا روش‌های دیگر به کاربر اطلاع‌رسانی خواهد شد. این امر به‌منزله ابلاغ به کاربر محسوب شده و استفاده مجدد از نرم‌افزار به‌منزله قبول شرایط جدید است. بدیهی است کاربر حق دارد تا شرایط جدید را نپذیرد. در این صورت، کاربر نباید از نرم‌افزار برای ثبت سفارش جدید یا نهایی کردن آن استفاده کند؛ زیرا استفاده از نرم‌افزار در هر نوبت منوط به امضای قرارداد مربوط به همان زمان است. البته، در جهت حفظ حقوق مکتسبه کاربر، ثبت سفارشی که پیش از اعمال تغییرات جدید ثبت و نهایی شده است، بر اساس همان قراردادی که در زمان نهایی شدن ثبت سفارش وجود داشته، عمل خواهد شد.

۵.۴ - حساب کاربری: کاربر مجاز نیست حساب کاربری خود را برای استفاده در اختیار دیگر اشخاص، اعم از حقیقی و حقوقی و به‌ویژه افراد زیر ۱۸ سال قرار دهد یا آن را به هر نحو به دیگری منتقل کند. در صورت تخلف، مسئولیت همه اقدامات انجام‌شده توسط دیگران به عهده صاحب حساب کاربری خواهد بود.

۵.۵ - مسئولیت حساب کاربری: مسئولیت همه فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری انجام می‌شود، مطلقاً به عهده شخص کاربر است. در نتیجه، ضروری است که کاربر در نگهداری اطلاعات حساب کاربری خود، از جمله نام کاربری و رمز عبور، حداکثر تلاش خود را انجام دهد و از این طریق، مانع استفاده دیگران از آن شود. همچنین، کاربر در صورت ظن به دسترسی ثالث به حساب کاربری خود، باید در اولین فرصت ممکن به تغییر رمز عبور اقدام و در صورت لزوم اسنپ‌شاپ را مطلع کند. کاربر متعهد است که در استفاده از خدمات اسنپ‌شاپ، همه قوانین جمهوری اسلامی ایران را رعایت کرده، نرم‌افزار را برای اهداف قانونی به کار گیرد و در همه حال با در نظر گرفتن حیثیت تجاری نرم‌افزارهای اسنپ‌شاپ، رفتاری نکند که اعتبار نرم‌افزارهای اسنپ‌شاپ را خدشه‌دار کند. مسئولیت هر نوع اقدام کاربر که منجر به بروز آسیب بدنی، جانی یا مالی به خود یا دیگری گردد، به عهده کاربر است و اسنپ‌شاپ در این خصوص مسئولیتی نخواهد داشت.

۵.۶ - استفاده از کارت غیرمجاز: مسئولیت استفاده از هرگونه کارت سرقتی یا غیرمجاز یا موارد مشابه از سوی کاربر، صرفاً بر عهده کاربر بوده و مسئولیتی را متوجه اسنپ‌شاپ نمی‌کند.

۵.۷ - استفاده تجاری:مشتری فقط مجاز است از اسنپ‌شاپ برای رفع نیازهای شخصی استفاده کند و باید از استفاده تجاری از خدمات آن اجتناب کند. در صورت تخلف، چهار برابر هزینه کالا و خدمات انجام‌شده از سوی متخلف به‌عنوان حداقل خسارت وارده، اخذ خواهد شد. وصول این مبلغ نافی حق اسنپ‌شاپ برای طرح دعوای مطالبه خسارت مازاد احتمالی وارده نخواهد بود. بدیهی است این حکم شامل اشخاصی که وفق مقررات نرم‌افزار به‌عنوان تأمین‌کننده ثبت‌نام می‌کنند، نمی‌شود.

۵.۸ - مسدود کردن حساب: کاربر می‌پذیرد که اسنپ‌شاپ می‌تواند هر زمان، به صلاحدید خود و بدون نیاز به ارائه هیچ‌گونه دلیلی، یک حساب کاربری را مسدود کرده و مانع استفاده کاربر از خدمات اسنپ‌شاپ شود.

۵.۹ - استفاده از اطلاعات پس از خدمات:کاربر متعهد است که پس از اتمام خدمات، از اطلاعاتی که در نتیجه استفاده از خدمات اسنپ‌شاپ کسب کرده، استفاده نکند و از ذخیره این اطلاعات به هر شکل، اعم از ذخیره اطلاعات در دستگاه تلفن همراه یا سایر موارد، اجتناب کند.

۵.۱۰ - پذیرش تغییرات:کاربر متعهد است همه تغییرات، الحاقات و اصلاحاتی را که توسط اسنپ‌شاپ از طریق پیامک، ایمیل یا نرم‌افزار اسنپ‌شاپ در خصوص استفاده از خدمات اسنپ‌شاپ و شرایط آن برای کاربر ارسال می‌شود، مطالعه کرده و در صورت موافقت، آن را تائید کند. تأیید مزبور ممکن است در قالب یک علامت، کلمه، عدد، عبارت نام تایپ‌شده و امثال آن به عمل آید که به سند ارسالی الحاق می‌شود و همانند امضای دست‌نویس دارای آثار حقوقی است و امضاکننده را به مفاد سندی که به طریق مزبور امضا کرده، متعهد و ملتزم می‌کند. لازم به ذکر است استفاده کاربر از اسنپ‌شاپ و اقدام به خرید از آن، در حکم قبول و موافقت با شرایط و قوانین است.

۵.۱۱ - بسته‌های تشویقی: کاربر می‌پذیرد که بسته‌های تشویقی اختصاصی (و نه بسته‌های تشویقی عمومی) برای استفاده شخصی وی در نظر گرفته شده و به همین دلیل، باید از انتقال و فروش آنها اجتناب کند.

۵.۱۲ - غیرقابل‌تبدیل به وجه نقد:کاربر می‌پذیرد که اعتبار ناشی از بسته‌های تشویقی، پیش‌بینی‌شده در شرایط و قوانین حاضر، غیرقابل‌تبدیل به وجه نقد است و نمی‌تواند وجه معادل بسته‌های تشویقی را از اسنپ‌شاپ مطالبه کند.

۵.۱۳ - تخلف در درخواست و قبول سفارش: درصورتی‌که فردی با مشخصات هویتی معین هم‌زمان به‌عنوان «کاربر» برای کالا یا خدمات درخواست ارسال و همان فرد (یا اشخاصی با تبانی وی) این درخواست را به‌عنوان «تأمین‌کننده» قبول کند، عمل مزبور تخلف قلمداد می‌شود و اسنپ‌شاپ را مجاز می‌کند که چهار برابر هزینه کالا و خدمات فوق را به‌عنوان حداقل خسارت مفروض از متخلف یا متخلفین به نحو تضامنی وصول کند. در شرایطی که این مبلغ تکافوی جبران خسارت وارده را نکند، اسنپ‌شاپ مجاز خواهد بود خسارت مازاد وارده را هم به ترتیب فوق مطالبه کند. وصول این مبالغ نافی حق شرکت برای انسداد حساب کاربری مذکور نیست. درصورتی‌که وابستگان یک فرد با همکاری وی اقدام به اعمال مشابه کنند یا کاربران به هر شکل نسبت به شرکت اعمال حیله و تقلب کنند و بدین‌وسیله موجبات ضرر شرکت را فراهم آورند، مشمول حکم اخیر خواهند بود.

۵.۱۴ - جبران خسارت:کاربر تعهد می‌کند که از انجام هر فعل یا ترک فعلی که منجر به ورود خسارت مادی یا معنوی به اسنپ‌شاپ یا تأمین‌کننده شود، خودداری کند؛ در غیر این صورت، ضامن جبران خسارت وارده خواهد بود و اسنپ‌شاپ در این خصوص حق طرح هرگونه دعوی را خواهد داشت.

اطلاعاتی که در اسنپ شاپ ذخیره می‌شود در موارد زیر ممکن است مورد استفاده قرار بگیرد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات سایت اسنپ شاپ، حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند:

  • ارائه، نگهداری و بهبود کیفیت خدمات؛
  • ارتباط اسنپ شاپ با کاربر جهت اطلاع‌رسانی، کنترل کیفی، بررسی شکایات و غیره؛
  • شخصی‌سازی سرویس برای هر کاربر شامل ارائه پیشنهادهای ویژه هر کاربر؛

مسئولیت حفظ و نگهداری همه اطلاعات فوق بر عهده اسنپ شاپ است، به‌نحوی‌که هیچ شخصی اعم از حقیقی یا حقوقی غیر ذی‌صلاح، حق دسترسی به اطلاعات مذکور را نخواهد داشت. صرفاً درصورتی‌که طبق درخواست یا صدور دستور مقتضی از سوی مراجع قضایی، اطلاعات کاربر (اعم از اینکه به‌صورت مستقیم از سوی ایشان یا به‌صورت خودکار جمع‌آوری و ضبط شده باشد) مطالبه شود، اسنپ شاپ موظف به ارائه اطلاعات درخواستی به مراجع مذکور خواهد بود.

اسنپ شاپ در جهت تکریم کاربران خود، آمادگی پاسخ‌گویی به سوالات، پیشنهادات و انتقادات احتمالی مصرف‌کننده نهایی را از طریق ایمیل، حضوری، یا تلفن یا به هر نحو دیگری دارد.

استفاده از اطلاعات کاربر: اطلاعات کاربر تنها برای ارائه خدمات، ثبت و نهایی‌سازی سفارش و پروسه سرویس‌های اسنپ شاپ استفاده می‌شود.

حذف اکانت:ما در حال حاضر امکان حذف اکانت را به کاربران اسنپ شاپ می‌دهیم. برای انجام این عملیات، لازم است کاربر به شماره‌ای که درخواست حذف اکانت اسنپ شاپ از آن را دارد، دسترسی داشته باشد. کاربر می‌تواند با شماره مورد نظر با شماره 02196612612 با پشتیبانی اسنپ شاپ تماس برقرار کرده و درخواست خود را اعلام کند. در این فرآیند، دسترسی و تایید دسترسی به شماره مورد نظر الزامی است (او تی پی OTP رمز یکبار مصرف ارسال می‌شود و کاربری که با همان شماره تماس گرفته است، او تی پی را اعلام می‌کند و پشتیبانی اقدام به حذف اکانت برای وی می‌کند). همچنین می‌توانند شماره‌ای که درخواست حذف کاربری دارد را به همراه درخواست به ایمیلinfo@snappshop.ir ارسال کنند تا در اولین زمان ممکن، همکاران ما با آن شماره تماس گرفته و فرآیند را طی کنند. پاک کردن اکانت به منزله پاک شدن داده‌های کاربری (مانند تمام آدرس‌ها، تاریخچه سفارشات و ...) خواهد بود.

لازم به ذکر است، تنها در صورتی این امکان فراهم می‌شود که کاربر بر روی شماره مورد نظر، سفارش در حال پردازش و سفارش باز نداشته باشد.

بعد از ثبت و تایید درخواست، اطلاعات کاربر به صورت کامل از دسترس خارج شده و از پلتفرم اسنپ شاپ حذف می‌شود.

رمزنگاری اطلاعات: اسنپ شاپ خود را موظف می‌داند که اطلاعات هویتی افراد و اطلاعات مربوط به حریم شخصی کاربران به شکل رمزنگاری شده در پلتفرم اسنپ شاپ ذخیره شود. این بدان معناست که اصل اطلاعات در دسترس نخواهد بود.

پذیرش شرایط:کاربران می‌پذیرند و اعلام می‌کنند که متن حریم خصوصی اسنپ شاپ را مطالعه کرده و آن را قبول دارند.

نقش واسطه‌ای اسنپ‌شاپ:با توجه به اینکه اسنپ‌شاپ صرفاً نقش یک واسطه را دارد، هیچ‌گونه تضمینی در خصوص کیفیت کالا، صلاحیت و مهارت تأمین‌کنندگان، زمان دریافت کالا و کیفیت سرویسی که تأمین‌کنندگان به کاربر ارائه می‌دهند، نخواهد داشت. البته اسنپ‌شاپ با توجه به امتیازهای داده‌شده به تأمین‌کنندگان توسط کاربران پیشین، همه تلاش خود را برای اطلاع‌رسانی شفاف و آگاهی‌بخشی به کاربران انجام خواهد داد.

عملکرد اشخاص ثالث:اسنپ‌شاپ هیچ‌گونه مسئولیتی در خصوص عملکرد اشخاص ثالث (هکرها) که ممکن است موجب حدوث نقص یا اشکال و ایرادی در حساب کاربری کاربر گردد، نخواهد داشت.

سازگاری نرم‌افزار:شرکت ادعایی در خصوص اجرا شدن برنامه‌ی اسنپ‌شاپ در تمامی سخت‌افزارها، دستگاه‌های تلفن همراه یا شبکه‌های ارتباطی ندارد

لوگو اسنپ
دانلود اپلیکیشن اسنپ شاپ
بازار

اسنپ شاپ | فروشگاه اینترنتی اسنپ

اسنپ شاپ به عنوان یک پلتفرم تجارت الکترونیک از سال 1399 کسب و کار خود را در بازار آنلاین شروع کرد. این پلتفرم نه تنها به کاربران عادی خدمات ارائه می دهد بلکه برای کسب و کارها و فروشندگان هم فرصت های بی شماری را فراهم می کند تا بتوانند محصولات خود را بر روی فروشگاه اسنپ به فروش برسانند. در اسنپ شاپ می توانید محصولات مختلفی را از بین هزاران دسته خریداری کنید. دسته بندی های اصلی اسنپ شاپ شامل انواع محصولات زیبایی و سلامت، خانه و آشپزخانه، ورزش و سفر، مادر و کودک، دیجیتال، خودرو و ابزار، مد و پوشاک و همچنین فرهنگ و هنر است. دو مورد «بهترین قیمت» و «ارسال سریع» جزو اولویت های اصلی اسنپ شاپ است. بنابراین اسنپ شاپ این امکان را در اختیار کاربرانش قرار می دهد که هر لحظه که نیاز به خرید کالایی داشتند، بتوانند با خیال راحت و اطمینان از کمترین هزینه و سریعترین زمان تحویل کالا، آن را سفارش دهند.

کیفیت محصولات، برندها و فروشندگان معتبر

در فروشگاه اسنپ تلاش شده محصولاتی از فروشندگان معتبر تهیه شود و در دسترس مشتریان قرار بگیرد. برندهای ساخته شده و معتبر برای کالاهای با اصالت انتخاب شده و سایر محصولات که فاقد برند هستند، به صورت متفرقه ثبت شده اند. پیگیری کیفیت و اصالت محصولات برعهده تیم بازرگانی و فروش اسنپ شاپ است و در صورت هرگونه تناقض در برند، قابلیت مرجوع و یا تعویض کالا از سمت مشتریان وجود .

ارسال کالا و ضمانت کیفیت

اسنپ شاپ با همکاری با شرکت های حمل و نقل معتبر، ارسال سریع و ایمن محصولات را برای مشتریان فراهم می کند. همچنین، این پلتفرم از سیاست های ضمانت کیفیت برخوردار است. فروشندگان ملزم به ارائه محصولات با کیفیت و تاییدنامه های مربوطه هستند و در صورت هرگونه مشکل یا نارضایتی، اسنپ شاپ به مشتریان پشتیبانی لازم را ارائه می دهد.

حفظ حریم شخصی مشتریان

حفظ حریم شخصی مشتریان یکی از اولویت های اساسی هر سرویس یا فروشگاه آنلاین است که فروشگاه اسنپ هم از این قاعده مستثنی نیست. با استفاده از سیستم های پرداخت امن، اطلاعات کارت بانکی جهت پرداخت وجه از مشتریان گرفته می ‍شود و به طور محرمانه در بانک اطلاعاتی فروشگاه ذخیره می شود. لازم به ذکر است که رمز اینترنتی کاربران ذخیره نخواهد شد. انتقال اطلاعات مالی در سیستم پرداختی فروشگاه اسنپ کاملا امن و مورد اطمینان است. اسنپ شاپ ملزم به حفظ حریم شخصی و اطلاعات شخصی مشتریان است. این اطلاعات در صورت ثبت نام در سایت از مشتریان خواسته می شود که پس از آن هم جهت اطلاع رسانی تخفیف ها، کمپین ها و پروموشن ها مورد استفاده قرار می گیرند.

بدیهی است مسئولیت حفظ و نگهداری همه اطلاعات فوق بر عهده اسنپ شاپ است؛ به نحوی که هیچ شخصی اعم از حقیقی یا حقوقی غیر ذیصلاح، حق دسترسی به اطلاعات مذکور را نخواهد داشت. صرفا درصورتی که طبق درخواست یا صدور دستور مقتضی از سوی مراجع قضایی، اطلاعات کاربر، اعم از این که به صورت مستقیم از سوی ایشان یا به صورت خودکار جمع آوری و ضبط شده باشد، مطالبه شود، اسنپ شاپ موظف به ارائه اطلاعات درخواستی به مراجع مذکور خواهد بود.

پشتیبانی و پیگیری سفارشات

واحد پشتیبانی اسنپ شاپ جهت پیگیری سفارش ها، رسیدگی به سوالات و مشکلات مشتریان شکل گرفته است و یکی دیگر از مسئولیت های مهم این واحد ارتباط بین کاربران سایت و فروشندگان است. واحد پشتیبانی از ساعت 9 صبح تا 12 شب بی وقفه پاسخگویی مشتریان را برعهده دارد.

تخفیف ها، ارسال رایگان و تحویل فوری

 برخی از محصولات دارای ارسال رایگان هستند و تفاوتی ندارد که در سبد خرید چه تعداد محصولی قرار داشته شود. برای کاربران شهر تهران ارسال فوری وجود دارند که مدتی پس از ثبت سفارش، محصولات ارسال خواهند شد. همچنین برای کسانی که اولین بار خرید می کنند تخفیف های ویژه در نظر گرفته شده است. کاربران می توانند در صفحه اصلی سایت از انواع تخفیفات و زمان هر کدام در بنرهای مختلف مطلع شوند. بر روی یک سری از محصولات تخفیف های زمان دار قرار داده شده است؛ به این معنی که در مدت محدودی می توان آن محصول را با تخفیف خریداری کنید و پس از آن با قیمت قبل تخفیف قادر به خرید خواهید بود.

خرید آنلاین راحت و بدون مشکل از اسنپ شاپ 

رابط کاربری در فروشگاه اسنپ به صورتی است که افراد در هر سن و شرایطی قادر به خرید آسان و بدون مشکل خواهند بود. در فروشگاه می توانید به راحتی محصولات را جستجو و یا از منوی قرار داده شده انتخاب کنید. با ورود به صفحه هر کدام از محصولات، مشخصات، قیمت، عکس ها و حتی نام فروشندگانی که آن محصول را عرضه می کنند مشخص است. نوع ارسال نیز مشخص شده تا کاربر بداند که ارسال از نوع اکسپرس و یا عادی است. دکمه افزودن به سبد خرید، محصول را برای کاربر ذخیره کرده و پس از انتخاب نوع و زمان ارسال و همین طور مشخص کردن هزینه کلی، به صفحه پرداخت هدایت می شود. اگر مدت زمان 24 ساعت بگذرد و پرداختی انجام نشود، به طور خودکار محصول از سبد خرید حذف می شود تا سایرین بتوانند آن را خریداری کنند. 

دسته بندی ها و محصولات

هرکدام از دسته بندی های فروشگاه اسنپ، خود شامل تعداد زیادی زیر دسته هستند که محصولات به تفکیک نوع در دسته های مختلف قرار داده شده اند. گوناگونی دسته بندی ها، پیدا کردن محصولات را برای کاربران راحت تر می کند.

زیبایی و سلامت

اسنپ شاپ به عنوان یک پلتفرم تجارت الکترونیک بزرگ، مجموعه ای گسترده از لوازم آرایشی و بهداشتی را ارائه می دهد. از محصولات معروف تا برندهای نوظهور، کاربران می توانند به دنبال لوازم مورد نظر خود بگردند. از جمله این موارد می توان به عطر و ادکلن، کرم پودر،کانسیلر، ریمل، ماسک مو، انواع شامپو مو و بدن، نوار بهداشتی، اتو مو، سشوار، کرم ضد آفتاب, کرم مرطوب کننده, کرم دور چشم, پوشک بزرگسال, ماسک صورت و … اشاره کرد.

دیجیتال

با توجه به اهمیت گوشی های همراه در زندگی روزمره، اسنپ شاپ انواع گوشی های هوشمند را از برندهای معتبر و متنوع ارائه می دهد. از گوشی های پیشرفته تا گوشی های متوسط و اقتصادی، کاربران می توانند با توجه به نیازهای خود گزینه های مختلف را بررسی و خرید کنند. گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی و آیفون جزو گوشی های پرطرفدار و پرفروش به حساب می آیند. سایر محصولات دیجیتال و کاربردی هم در فروشگاه اسنپ به فروش می رسند که مانیتور، ساعت هوشمند، هارد اکسترنال ، کنسول بازی و پاوربانک هم در این دسته از محصولات هستند.

خانه و آشپزخانه

از لوازم آشپزخانه گرفته تا دستگاه های بزرگ خانگی و همین طور انواع لوازم و خوراکی های حیوانات در اسنپ شاپ عرضه می شود. از جمله این محصولات می توان به سرخ کن، چای ساز، کتری برقی، پنکه، اتو، پلوپز، اسپرسوساز، خاک گربه و … اشاره کرد.

مد و پوشاک

فروشگاه اسنپ به دلیل همکاری با برندهای محبوب لباس و مد، مجموعه ای گسترده از انواع هودی مردانه، مانتو زنانه،زیورآلات زنانه، زیورآلات مردانه، لباس زنانه، لباس مردانه, پیراهن مردانه، انواع اکسسوری، کیف و کفش، لباس های بچگانه و … را در اختیار کاربران قرار می دهد.

فرهنگ و هنر

خرید کتاب یکی از تفریحات سالم و جذاب به شمار می رود که در این دسته بندی کاربردی انواع کتاب کودک و نوجوان، کتاب آموزش زبان، کتاب کمک درسی برای همه سنین در مدل ها و انتشارات متفاوت وجود دارد. انواع لوازم التحریر برای کودکان و بزرگسالان و همین طور وسایل نقاشی، قلم مو، بوم نقاشی و … برای هنرمندان و هنردوستان را می توانید از اسنپ شاپ تهیه کنید.

مادر، کودک و  اسباب بازی

در این دسته بندی انواع محصولات مربوط به مادر و کودک موجود است که از جمله آن ها می توان انواع شامپو بچه، پودر بچه، مسواک کودک، پوشک بچه، لباس نوزاد، پستونک، شورت آموزشی و … را نام برد.

ورزش و سفر

انواع لوازم مورد نیاز برای سفر و کمپینگ مانند کیسه خواب، چادر مسافرتی، چمدان، زیرانداز و سایر لوازم مربوط به سفر را می توان در فروشگاه اسنپ پیدا کرد. وسایل کوهنوردی و سایز لوازم انواع ورزش مانند شنا، سوارکاری، ورزش های رزمی، انواع پوشاک ورزشی و … را هم می توان از دسته بندی ورزش و سفر در اسنپ شاپ تهیه کرد.

خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی

لنت ترمز، شمع خودرو، کفپوش خودرو، ضدیخ، صفحه کلاچ، شیرآلات، روغن موتور، دریل، پیچ گوشتی شارژی جزو محصولاتی هستند که در دسته بندی ابزار و لوازم خودرو به فروش می رسند. انواع ابزار برق و غیربرقی در گروه های مختلف و در برندهای مختلف هم در این دسته بندی قابل عرضه هستند.

قوانین بازگشت کالا 
  1. با توجه به رویه نظارت اسنپ شاپ روی عملکرد فروشندگان و همچنین کالاهای ارسالی از انبار، تمام تلاش ما برای بالا بردن سطح کیفیت خدمات، به خصوص افزایش رضایتمندی مشتریان محترم از کالاهای دریافتی است. با این حال در صورت تمایل به بازگرداندن یا تعویض محصولات خریداری شده به هر دلیل، قوانین وجود دارد که مشتری ملزم به رعایت آن ها است.
  2. حتما در مدت حداکثر ۷ روز کاری پس از دریافت کالای خریداری شده، اقدام به درخواست بازگرداندن یا تعویض کالا کنید.
  3. جهت اعلام درخواست بازگرداندن یا تعویض کالا، ابتدا بین ساعت ۹ الی ۲۴ با شماره ۰۲۱۹۶۶۱۲۶۱۲ تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید. همکاران ما در واحد پشتیبانی مرجوعی، در اولین فرصت با شما تماس گرفته، شما را راهنمایی کرده و اقدامات لازم را انجام خواهند داد. توجه کنید جهت اعلام درخواست خود فقط با اسنپ شاپ در تماس باشید و از هرگونه تماس مستقیم با فروشنده خودداری کنید.
  4. پس از بررسی درخواست مشتری و در صورت تایید درخواست توسط پشتیبانی اسنپ شاپ، بنا به درخواست مشتری، محصول مرجوعی تعویض یا مبلغ کالا به مشتری بازگردانده می شود. در صورت درخواست تعویض و نبود امکان تعویض توسط فروشنده، وجه محصول خریداری شده به مشتری بازگردانده می شود.
  5. در صورت استفاده از کد تخفیف در خرید کالا، فقط مبلغ پرداختی به حساب مشتری باز می گردد و کد تخفیف امکان استفاده مجدد نخواهد داشت.
  6. برای حمایت از مشتریان، هزینه حمل ونقل مرجوعی بر عهده اسنپ شاپ است.
  7. پس از تایید مرجوعی توسط کارشناسان اسنپ شاپ و هماهنگی برای دریافت کالا، مامورین دریافت کالا برای بازپس گیری به آدرس مندرج در سفارش اعزام خواهند شد.
  8. پس از دریافت کالا توسط اسنپ شاپ، مبلغ پرداختی تا حداکثر ۷۲ ساعت به مشتری بازگردانده می شود.
نکات مربوط به شرایط مرجوعی کالا

در صورت انصراف مشتری، بازگشت کالا پس از تایید پشتیبانی اسنپ شاپ، فقط در شرایط اولیه خود (بسته بندی در شرایط اولیه و باز نشدن پلمپ) امکان پذیر است.

جعبه و بسته بندی کالای خریداری شده باید دارای شرایط اولیه باشد. بنابراین از پاره، مخدوش کردن بسته بندی کالا، برچسب زدن و نوشتن هر چیز مانند آدرس و… پیش از اطمینان از نبود تمایل به بازگرداندن آن طی ۷ روز، خودداری کنید. همچنین درصورتی که کالای شما گارانتی داشته باشد، کارت گارانتی و جعبه را به حالت اولیه حفظ کنید.

کالای اصلی و همه لوازم جانبی و متعلقات همراه آن، هدایای ارسالی فروشگاه و فاکتور خرید را داخل بسته بندی اولیه قرار دهید.

درصورتی که ایراد کالا یا موردی که باعث درخواست مشتری برای تعویض یا بازگرداندن کالا شود، بدون روشن یا استفاده کردن و از روی بسته بندی مشخص باشد، کالا باید بدون باز شدن بسته بندی اولیه توسط مشتری مرجوع شود

کالاهای شامل گارانتی، در صورت داشتن ایراد باید با شرکت گارانتی کننده مورد پیگیری قرار گیرند. بنابراین در نگه داری اطلاعات مربوط به گارانتی دقت کنید؛ چرا که در صورت گم شدن اطلاعات مربوط به گارانتی، اسنپ شاپ مسئولیتی در این باره نخواهد داشت.

کالاهایی که نیازمند نصب توسط شرکت مجاز هستند (تلویزیون، یخچال و …)، در صورت وجود مشکل باید نامه شرکت مربوطه ارائه شود. همچنین در صورت عدم نصب و راه اندازی این دستگاه ها توسط نمایندگی های مجاز، این کالاها از شرایط خدمات پس از فروش اسنپ شاپ خارج شده و امکان بازگرداندن و تعویض آنها وجود ندارد.

در خصوص کالاهای شکستنی، تا حداکثر ۲۴ ساعت بعد از دریافت سفارش هر نوع آسیب دیدگی ظاهری به اطلاع پشتیبانی اسنپ شاپ رسیده شود.

در خصوص کالاهایی مانند لپ تاپ، تلفن همراه و تبلت در صورت وارد کردن اطلاعات شخصی، گذرواژه (Username) و رمز عبور (Password) پیش از مرجوع کردن، به منظور امکان بررسی کارشناسان و همچنین حفاظت از اطلاعات شخصی شما، اقدام به حذف کامل این اطلاعات از روی دستگاه خود کنید.

کالاهای دسته بندی لپ تاپ، تبلت و تلفن همراه فقط در صورتی قابل بازگشت به علت انصراف از خرید هستند که بسته بندی کاملا شرایط اولیه را حفظ کرده و پلمپ محصول باز نشده باشد.

کفش نباید دچار تاخوردگی، لک، بو و … باشند. همچنین در صورت داشتن تگ در حالت اولیه، تگ آن ها نباید جدا شده باشد.

تگ متصل به کیف نباید جدا شده باشد و درصورتی که با مواد پرکننده پر شده اند، همچنان این مواد باید داخل کیف قرار داشته باشند.

لباس و پوشاک نباید از شرایط اولیه خود خارج شده باشند و تگ محصول همچنان باید به آن و به شکل اولیه متصل باشد. همچنین نشانه رفتن رنگ، لکه، بوی بدن و… در این محصولات نباید وجود داشته باشد.

به دلیل حساسیت روی مسائل بهداشتی، امکان مرجوع کردن کالاهایی مثل لباس زیر، لباس کودک و ماسک وجود ندارد. بنابراین پیش از اقدام به خرید از سایز، رنگ و سایر مشخصات کالا اطمینان حاصل کنید.

همه کالاهایی که در صفحه توضیحات محصول دارای برچسب «غیر قابل بازگشت به دلیل انصراف از خرید» هستند، امکان بازگشت به دلیل تغییر نظر را ندارند

کالاهای شخصی سازی شده مانند طلا و زیورآلات دست ساز، دسته گل و گیاه و … امکان مرجوع شدن به علت انصراف از خرید را ندارند.

همه کالاهایی که درخواست مرجوعی آنها به دلیل محرز شدن غیر اصل بودن کالا تائید شده باشد، حتی پس از باز شدن محصول، قابل بازگشت هستند. این موضوع در صورتی است که در صفحه توضیحات محصول قید نشده باشد که کالا غیر اصل است.

کلیه حقوق استفاده از محتوای این وب سایت نزد اسنپ شاپ محفوظ است.